Warning: A non-numeric value encountered in /usr/home/msik/domains/body-makers.pl/public_html/wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5837

Trening dla kobiet w ciąży i po ciąży

Holistyczny plan dla mam, jak skutecznie i bezpiecznie odzyskać energię, siłę i szczupłą linię.

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety, ale niestety z biologicznego punktu widzenia ciąża działa destrukcyjnie na ciało kobiety. Czterdzieści tygodni ciąży to czas wielu przemian adaptacyjnych zachodzących niemal we wszystkich układach kobiecego organizmu. Zmiany te najczęściej są negatywnie odczuwalne przez mamy nie tylko w trakcie ciąży, ale także jeszcze długo po porodzie

Zajęcia dla świeżych lub przyszłych mam. Poziom i intensywność treningu jest dostosowana do każdego trymestru ciąży. Ćwiczenia podczas treningu są inspirowane technikami relaksacyjnymi, ćwiczeniami z FitBall i Pilatesu. Sprzęt, który wykorzystujemy to hantle, gumy, piłki gimnastyczne. Zdecydowanie ten trening przygotuje do porodu i pomoże wzmocnić, uelastycznić mięśnie.

W zależności od potrzeb oferujemy możliwość przyjścia z maluchem. To świetna forma spędzania czasu ze swoją pociechą dla młodej mamy. Ćwiczenia są nastawione na aktywny kontakt z dzieckiem.

Dla kogo?

1. Dla kobiet w ciąży, które chcą o siebie dbać przez cały okres jej trwania.
2. Dla kobiet po ciąży pragnących szybko wrócić do formy.
3. Dla aktywnych mam nie lubiących monotonii podczas ćwiczeń.
4. Dla kobiet, które chcą pozbyć się bolących pleców, i nóg.

Ciąża ma negatywny wpływ m.in. na:

– mięśnie dna miednicy
– mięśnie jamy brzusznej
– mięśnie pleców i kręgosłup
– stawy kolanowe i biodrowe
– wagę ciała (nadmiar tkanki tłuszczowej)
– ogólną wydolność organizmu
– na poziom wysycenia Twojego organizmu mikro i makro składnikami odżywczymi.

Powrót do pełnej sprawności fizycznej po ciąży to trudny proces. Wymaga czasu i specjalistycznej wiedzy.

Wieloletnie doświadczenie w trenowaniu kobiet w ciąży i po porodzie, dostarczyły nam solidnej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Program treningowy to prawidłowa, bo bezpieczna i efektywna, ścieżka powrotu do aktywności fizycznej po porodzie. Podążając zgodnie z programem można ułożyć idealnie dopasowany do potrzeb każdej kobiety plan treningowy biorąc pod uwagę takie indywidualne czynniki jak metoda i przebieg porodu, historia treningowa w przed i w trakcie ciąży, dolegliwości pozostawione przez ciążę itp..

Odzyskasz:

– płaski i silny brzuch
– zdrowe i silne mięśnie grzbietu (życie bez bólu)
– szczupłe uda i jędrne pośladki oraz redukcja cellulitu
– energię do codziennego działania
– doskonałą kondycję (koniec z zadyszką).